Klachten & Retouren
- TotalSeat handelt volgens de wettelijke richtlijnen voor kopen op afstand en hanteert daarmee een zichttermijn van 14 dagen.
- Deze wettelijke richtlijnen zijn niet van toepassing op aankopen van massagestoelen in de showroom, telefonische of schriftelijke bestellingen, één en ander mogelijk naar aanleiding van een showroom bezoek.
- Binnen deze zichttermijn kan je zonder opgaaf van reden je bestelling retourneren. We stellen het echter wel op prijs als je een reden opgeeft zodat wij er van kunnen leren en producten kunnen verbeteren.
- De zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst van bestelling.
- Het terugsturen van aankopen binnen de zichttermijn is alleen mogelijk in de originele verpakking, uiteraard onbeschadigd en onbevuild.
- Retour gestuurde producten zijn vanzelfsprekend compleet. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken, dan wordt je retour mogelijk niet geaccepteerd.
- Retour gestuurde producten dienen te zijn voorzien van het retourformulier en de factuur. Het retourformulier kun je downloaden. [download id=”8013″]
- Een massagestoel betreft een product dat o.a. bij levering en retour speciaal ter plaatse ge(de)monteerd dient te worden. Derhalve brengt TotalSeat bij een retournering de (de)montage, bezorg- en retour kosten in rekening, naast de waardevermindering als gevolg van gebruik. TotalSeat behoudt het recht deze bedragen naar eigen inzicht te bepalen.
- Indien je een verkeerd, beschadigd of defect artikel hebt ontvangen dan altijd graag retour sturen. Uiteraard zijn dan de retourkosten voor onze rekening. In de meeste gevallen sturen wij een verzendlabel waarmee je de zending kosteloos kunt afgeven bij elk PostNL agentschap.
- Schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van je aankoop melden via e-mail of telefoon.
- Retourzendingen na de zichttermijn worden niet geaccepteerd.
Hoe kunnen de artikelen retour?
Artikelen kunnen teruggestuurd worden via PostNL naar ons adres:
TotalSeat
Spaceshuttle 6-G
3824 ML Amersfoort
In geval van reparatie of omruilen
Vermeld altijd je emailadres bij de retourzending, dit ten behoeve van de retourzending door ons.
PostNL is per 1 juli 2022 gestopt met het achterlaten van een niet thuis bericht. Per mail informeert PostNL dat je pakket bij een afhaal locatie ligt.
Retour binnen of buiten garantieperiode
- Wil je een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor TotalSeat.
- Wil je een defect artikel buiten de garantieperiode retourneren? Dan worden de kosten aan je doorberekend. Voor vragen kun je bellen met 033 30 200 10 of een mail sturen naar info@totalseat.nl.
Afwikkeling retouren
- TotalSeat streeft erna je klacht of retour binnen enkele werkdagen in behandelingen te nemen. Uiteraard houden wij je op de hoogte van de voortgang en conclusie.
- Het terugstorten van je aankoopbedrag doen wij in de regel na afronding van de casus.
- Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Let op, dit geldt alleen als het product in de originele verpakking en ongebruikt / onbeschadigd retour is gestuurd.
Wat zien wij als een gegronde klacht?
- Geen beschadiging door opzet of door nalatigheid
- Geen onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Geen beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Contactgegevens: info@totalseat.nl of 033 30 200 10.
Download
[download id=”8013″]